Outsourcing

Indien u overweegt uw productie/orderpick proces, telefooncentrale, administratie of helpdesk te gaan outsourcen, dan vindt u bij ons de juiste kennis.

 

Hoe werkt het

Samen met onze experts wordt uw proces in kaart gebracht, dit resulteert in een kostprijs per activiteit. Doordat wij werkzaamheden kunnen bundelen, gebruik kunnen maken van een shared servicecenter en wij ons eigen loongebouw kunnen toepassen, zal de gemiddelde prijs van dezelfde dienst voor uw bedrijf voordeliger zijn. Naast het feit dat u maximaal ontzorgt wordt en een lagere prijsstelling mag verwachten, is een ander voordeel dat u zich volledig kan bezig houden met de hoofdactiviteiten van uw organisatie. Daarnaast zijn medewerkers en cao’s onze zorg, waardoor u hier niet meer op hoeft toe te zien.

 

Kwaliteit en verantwoording

Over de kwaliteit van de dienst worden vooraf duidelijke en transparante afspraken gemaakt, waar alle partijen zich in kunnen vinden. Veelal komen wij met de klant overeen tot een bonus-malus regeling; dit houdt iedereen scherp en betrokken. Verantwoording van het gehele proces ligt voor 100% bij ons. We bieden hier uiteraard maatwerk in, waarbij op enig moment het outsource gedeelte weer instroomt in uw eigen organisatie.

 

Onze medewerkers voor outsourcing

De medewerkers die uw outsource project gaan uitvoeren zijn experts in het desbetreffende vakgebied. Dit geldt vanzelfsprekend ook voor de leidinggevende.

Benieuwd naar deze bijzondere dienstverlening? Neem dan contact op met Petra Boute, zij maakt graag met u een vrijblijvende afspraak.